Äänestäkää liittokokousvaaleissa ja voittakaa matka Maranelloon

9.1.2012

Metallin maaliskuisten liittokokousvaalien äänestyskilpailu on käynnistynyt.

Kilpailun ideana on kerätä kuuden hengen joukkue, jonka kaikki jäsenet kuuluvat Metalliliittoon ja äänestävät Metallin liittokokousvaaleissa 2012. Vain sellainen joukkue voi voittaa, jonka kaikki jäsenet äänestävät.

Palkintona on kuuden hengen joukkueen matka Italiaan Maranelloon, Ferrarin syntysijoille. Kilpailuun voi osallistua vaikka kuinka monella joukkueella, kunhan joukkueissa on vähintään yksi eri jäsen.

Helpointa kilpailuun osallistuminen on kilpailun verkkosivuilla www.äänestämällävoitat.fi  (www.aanestamallavoitat.fi), joilla voi kutsua osanottajia joukkueeseen sekä ilmoittaa valmiin joukkueen. Sivuilta voi myös tulostaa kilpailukortteja, joilla kisaan voi osallistua.

Metalliliiton liittokokousvaalit ovat 2.–16.3. (ennakkoäänestys) ja 25.–27.3. (uurnavaali). Vaaleilla valitaan 464 edustajaa toukokuun lopulla pidettävään Metalliliiton 21. liittokokoukseen.

Ehdokasasettelu liittokokousvaaleihin päättyy 31.1.2012.

Vaalisivusto