Teollisuuden Vaikuttajat

Liiton vahvuus on meistä kiinni

Teollisuuden Vaikuttajat on Teollisuusliiton vasemmiston ja sitoutumattomien vaaliliitto,
joka toimii jäsenten edunvalvonnan parantamiseksi ja tasavertaisen yhteiskunnan edistämiseksi.

Teollisuusliitto on voimakas, kun jäsenistö vaikuttaa aidosti liiton toiminnan suuntaan. Liitto mahdollistaa jäsenistön monipuolisen ja aktiivisen toiminnan.
Liiton linja syntyy erilaisista näkemyksistä. Päätöksenteossa on tärkeää kuunnella kaikkien mielipiteitä tasapuolisesti.

Liittokokousvaalit ovat liiton jäsendemokratian kannalta välttämätön asia. Vaalit lisäävät jäsenistön aktiivisuutta ja tarjoavat mielipiteille vaihtoehtoisia väyliä — aina työpaikoilta liiton johtoon asti.

Teollisuuden Vaikuttajat pitää näistä kiinni

• Toimimme jäsenten kanssa, jäsenten parhaaksi
  • Kehitämme turvallista ja tasa-arvoista työelämää
  • Edellytämme työsuhteita ja palkkoja, joilla tulee toimeen

Lue lisää Teollisuuden Vaikuttajien periaatteista.

Tule mukaan vaikuttamaan Teollisuusliiton ja Teollisuuden Vaikuttajien toimintaan!